Ook met CERP anticipeer ik op nieuwe behoeften en ontwikkel ik het aanbod van mijn apotheek. Persoonlijke ondersteuningsoplossingen moedigen mij aan om mijn bedrijf duurzaam te ontwikkelen.
Ontwikkelen van de ondersteuning van mijn patiënten tijdens hun zorgtraject
Opleiding voor beter advies
Mijn concurrentievermogen verbeteren
Mijn netwerk ondersteunt me
Loyaliteit opbouwen en mijn patiëntenbestand ontwikkelen.
Mijn bedrijfsactiviteit en winstgevendheid vergroten door een aanbod thuisverzorging in apotheken te ontwikkelen, dankzij een uitgebreid assortiment gespecialiseerde apparatuur en producten (bijna 1.000 referenties op het gebied van incontinentie, verzorging en hygiëne, en ademhalings- en voedingsassistentie voor mijn patiënten).
De zorg van jonge ouders met het BabyCharm-assortiment optimaliseren.
Videocursussen.
Thematische e-learning aanbiedingen.
Mijn team gemotiveerd houden en de impact van de uitgevoerde acties met de Merchandising Tracker beoordelen over een periode van een jaar.
De tools implementeren die ik nodig heb om mijn verkoopcampagnes te plannen, mijn seizoensdisplays bij te werken en mijn promoties op te zetten.
Een reeks gespecialiseerde tijdschriften voor kinderen om patiënten aan zich te binden.
Mijn verkoop stimuleren en de loyaliteit van mijn patiënten opbouwen dankzij de ondersteuning en promotietools van mijn netwerk.* * toegang tot de dienst afhankelijk van aanvullend lidmaatschap