De commerciële ontwikkeling van uw apotheek

"Verbeter uw commerciële resultaten door een aanpassing van uw producten en services ten dienste van uw eigen patiënten"

Merchandising

Maak de ontwikkeling van uw apotheek tot een heus zakelijk succes!

Aan de hand van merchandisingstudies kunt u uw ontwikkelingsprioriteiten bepalen en de winstgevendheid van uw apotheek verhogen.
Ongeacht uw situatie bieden wij:
De optimalisatie en relooking van uw huidige apotheek zonder grote verbouwingswerkzaamheden
Of merchandisingondersteuning tijdens de volledige herinrichting van uw apotheek
Onze merchandisingexperts begeleiden u om
  • de sterke en zwakke punten van uw verkoopruimte te evalueren en de juiste positionering te bepalen;
  • de te promoten assortimenten en de hiervoor benodigde schapruimte te bepalen;
  • te zorgen voor een aantrekkelijke winkelruimte die goed verkoopt.

Met merchandising ontwikkelt u een strategie om uw omzet te verhogen.

Neem voor meer informatie contact op met uw CERP-adviseur.


BQS

De feedback van mijn klanten!

>De Servicebarometer
Feedback van “mystery shoppers” over uw apotheek!
Klanten stappen honderden keren per dag bij u binnen, maar weet u ook wat ze van uw apotheek vinden? Met een abonnement op de BQS-service vinden een of meer golven van “mystery visits” plaats. Tijdens elke golf:
  • 1 of 3 bezoeken van “mystery shoppers” naar gelang de gekozen abonnementsformule;
  • 1 of 2 telefoongesprekken van "mystery shoppers" naar gelang de gekozen abonnementsformule;
  • 1 rapport met uw score voor verschillende criteria van thema's als de buitenpresentatie van de apotheek, de inrichting van de apotheek, de uitrusting van de apotheek, de relatie met de klant, de luisterbereidheid, de verleende diensten en advisering;
  • Nationale vergelijkingen en eventueel vergelijkingen met het voorgaande jaar;
  • 1 persoonlijke begeleiding door onze commerciële adviseurs met een analyse van de resultaten.
Met de Servicebarometer kunt u:
  • Uw apothekersteam bewustmaken van de kwaliteit van het onthaal en de dienstverlening;
  • Een hoog niveau van dienstverlening in de apotheek garanderen;
  • Een echt ondernemingsproject doorvoeren.

Met de Servicebarometer meet ik de kwaliteit van de dienstverlening aan mijn klanten!

Meer informatie? Neem contact op met uw CERP-adviseur.